Whisper of Death RPG
Sitemize hoş geldiniz.
Lütfen giriş yapınız ya da üye olunuz.

WoD Yönetimi.



 
AnasayfaKapıSSSKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Diary of Dreams ~

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Alyssha Cassidy Malfoy
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
avatar

Lakap : Aly, Cass
Rp Sevgilisi : Xavier Shane Raymond.
Mesaj Sayısı : 828
Kayıt tarihi : 01/11/09

Özel
Rp Puanı:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Diary of Dreams ~   Perş. Tem. 05, 2012 2:24 am


T H I S I S S L Y T H E R I N S D A Y

Spoiler:
 
Once Slytherin Always Slytherin.
Evet, bugün şampiyonluğu kutluyoruz. Pottermoreda uğraştık didindik; ve sonuç olarak ilk yılın kazananı biziz. Azim, hırs... Eh, bize boşuna Slytherin demiyorlar! Mutluluk dansı paha biçilemez. bkz. gözler kapatılır, ortak salonda olunduğu hayal edilir ve.... PARTİ BAŞLASIN.
Tabii şu görüntünün tadı çok başka:
Spoiler:
 
O zaman ne yapıyoruz biliyor musunuz?
Öhöm öhöm gelsin efenim video.

Just don't stop
Just pass me a potion,
feelin' the motion,
down in Hogsmeade!

Slytherin candır kandır diyerek, bugünün ikinci gündem maddesine geçiyorum. LOL! The Big Bang Theory'de resmi olarak dördüncü sezona geçmiş bulunmaktayım. Git gide Sheldonlaşıyorum! Merlin adına kendimi onun gibi gülerken bulduğumda az kalsın kalp krizi geçiriyordum. Yirim çok tatlı ama.. hayır ben daha delirmedim! Gerçi durun, o da deli değil annesi küçükken test yaptırmış. asfghj

O değil de durup durup insanlara espri yaptıktan sonra BAZINGA diye bağırasım geliyor, oyh. Bu günler de geçecek diye umuyorum. Ve tabii bu da var;
Spoiler:
 
Düşününce kahkaha krizine girme sebebidir kendisini. GoT'u nisan 2013e kadar izleyemeyeceğimi düşünürsek depresyon sebebi de olabilir tabii. Oh no! -Ve hep bunu derken aklımda Betül'ün kısa filmde ölmek üzereyken acıklı bir şekilde söylediği "oh no" geliyor krizlere giriyorum. asfgh-

Nisan demişken sınav, sınav demişken ders....
Ben en iyisi gidip biraz ders çalışayım.

Tabii ki hayır, buna ben kendim de inanamadım.
Sheldon'ım beni bekler!
NOX.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Alyssha Cassidy Malfoy
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
avatar

Lakap : Aly, Cass
Rp Sevgilisi : Xavier Shane Raymond.
Mesaj Sayısı : 828
Kayıt tarihi : 01/11/09

Özel
Rp Puanı:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Tem. 06, 2012 3:01 am

D A Y 2; CRAZY GIFS!

THE BOY/GIRL WHO IS READING THIS, COME TO PARTY!

This is SPAR- tamam, artık Türkçe'ye geçsem iyi olacak. Çok dizi izlediğimde İngilizce konuşmaya başlıyorum. Hatta bunun sınırlarını zorlayarak dün akşam bütün gece İngilizce düşündüm. Seviyorum lan bu dili- thats great! Ve Almanca'yı da en az o kadar sevmiyorum- bunu okuyan Betül, kızma bana tül tül. Bu cümleler üzerine ne içtiğim düşünülebilir. Korkmayın kafam gayet yerinde, oturmuş 2.5 litrelik kolayı kafama dikiyorum. Kendimi köprü altı ayyaşları gibi hissettim.
Yakında olabileceğim muhtemel tip:
Olmak istediğim:
Spoiler:
 
Olmamam gereken:
Ve son olarak bunu okuyanların tepkisi:

Derdimi anlatmama yardımcı olduğu için Alyssha'ya teşekkürler!
Gel gelelim ruhen kafayı yemiş olmamın belli sebepleri var. Burası çok sıcak, burası çok pis, burası çok- tanrım, Antalya'da giderken hayalim bu değildi! Tamam deniz kum güneş her şey harika da, gün boyu evde oturduğumdan hiçbir eğlencesi kalmıyor. Fuck it.
bkz.:
 

Gerçi Mehmet'i bize gelmeye ikna ettim. Birkaç gün sonra gelirse o zaman gezer, kopar, eğlenir.... OH GOD! Mükemmel olur.
Gelmezse muhtemel sonum ise:


Bazen düşünüyorum nasıl bir tatil lan bu? Ne eğleniyorum ne ders çalışıyorum. Tek yaptığım bilgisayar başında sabahlamak. Bir tek geceleri Betül'le konuşurken iyi bi gülüyorum. Seviyorum bu kızı! sfghjk Dün okul açılsın bile istedim bir an, ah inanmayın buna sadece anlık aptal bir düşünceydi. Mümkünse sonsuza kadar kapalı kalabilir.
Her neyse, yeni sınıf güzel olacak gibi. Şöyle okula yakışıklı yeni bir erkek gelse ne olur ki? asgfhajf Tamam tamam, yeni erkeklere göz koyma hakkımı çoktan doldurdum ve son senemin içine etmek istemiyorum okuldan biriyle. Dershane iyidir.
Uf tamam- bu kısımda Krystelle'ın ya da Krystof'un çapkınlığına bağlamış olabilirim ama dün günlüğümü okudum yapmayın tanrım. 13 Mayıs'tan beri yazmıyorum. Bu ne demek biliyor musunuz? HAYATIM ÇOK SIRADAN.
Ve o zaman da en son çizdiğim imaj:

Evet, hareketlerim, laflarım... Ulan bazen çok Alyssha oluyorum.
O değil de, o sırada asıl olan da buydu yani:

Ve ya bu:

Tamam itiraf ediyorum her iki tipe de girmiş olabilirim! asfagsfjk

Hehe bunlar olurken de tabii yaptığım şuydu:

Her zaman bunu yapıyorum. Neyse tamam sakinim. Bunların dün gecenin bi yarısı sildiğimi zannettiğim insanın diğer feysbukumda ekli olduğunu görüp dayanamayıp profilini incelemem ve FUCK YOU diye bağırıp birdenbire günlüğümü okuyup, birdenbire aptal anıların canlanıp ve yine birdenbire eski şarkılarımı dinlememle hiç alakası yok.
Ciddiyim.

Okumayın lan bunları. Çok fazla içimi dökmüş gibi hissettim. Ama işin aslı, bu dün gece içindi. Şu anda ise can sıkıntısı modundayım tabii ama canımı sıkan bir şey yok. Hayır bu yalan değil. Evde uzun süre aynı pozisyonda oturmaktan dolayı manyadım, aldırış etmeyin.
Ehem konu değişikliği talep ediyorum. Alyssha'dan çok takıldık. Gelsin Krystelle!

DID YOU HEARD NATALIA AND JACK'S FIGHT?

Thats fucking awasome!


Spoiler:
 

Ve ben çok konuştuğuma karar verdim. Bugünlük can sıkıntısı bu kadar yeter.
Kapanışı çok özel bir görüntüyle yapıyorum.

TAMAM ARTIK KENDİMDEYİM.
BYE BITCHES.

EDIT:
Tüm bu vırzalıkları geçersek günün özeti:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ophelia L. Anton

avatar

Lakap : Opal
Rp Sevgilisi : Sabinus, my love.
Mesaj Sayısı : 75
Kayıt tarihi : 24/08/11

Özel
Rp Puanı:
99/100  (99/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   C.tesi Tem. 14, 2012 8:39 am


d a y 3 :: f u c k t h e m u g g l e s y s t e m
if you ask me something, i'll answer them!

  • Is there anybody here? No? Okey. I'll answer to me! And you'll read this. I hope so, anyway. I am starting, bitches!
    First question; How do I feel?

    LIKE A SHIT!
    Like a sir, der gibi olsa da..:
     
    Canım sıkkın. Öyle böyle değil. Hayal kırıklığına uğradım, dost kazığı yedim, hastayım, kötüyüm. Moralim bozuk. Ama hiç kimseye bununla ilgili bir şey anlatmak istemiyorum. Hatta mümkünse düşünmek bile istemiyorum çünkü düşüncesi bile midemi bulandırıyor. İhanet lan bu, boru mu?
    Her neyse, şöyle aşklı maşklı rpler yüzyıl benden uzak dursun istiyorum. Mümkünse gerilimli, aksiyonlu, öldürmeli şeyler verin elime alayına gidelim.
    Open your eyes Opal:
     


  • Why i'm gonna kill Beth?

    First Reason: She is wood!
    Second Reason: She is "idiot" *yazıldığı gibi okunur, yep*
    Third Reason: She is wood
    ...
    Result; she is wood. wood. wood.
    Natalia'ya çektirdiği eziyetler yeter lan.
    Look at this face:
     
    Yapılır mı bu Natalia gibi hatuna? Bak çok üzülüyorum...
    Şaka lan ne üzüleceğim. Surat ifadem:


    Hatırlıyor musun Betül? O günü... O müthiş günü. Elimizde top vardı. Oynuyorduk. Boş dersti, dışarıdaydık. Erkeklerin topu patlamıştı. O ana kadar her şey güzeldi. Lanet olası istop bile oynamıştık. Nedense kimse gri rengini söylememişti. Kahrolası gri hepimizin üzerindeydi çünkü. Sonra, sonra birden yaklaştılar... Yaklaştılar. Ve topumuzu aldılar. Ve ben dedim ki "göt olduk" sonra işte yukarıdaki bakışı attım. Çünkü bir Slytherin olarak bunu hayatta yediremezdim. "ciddiyim, göt olduk" dedim. Siz güldünüz. Güldünüz ve ben gidip, yalandan olmuş gibi basket topunu kafalarına attım. Atmış mıydım? Atmayı planlamıştım en azından...... Evet şimdi hatırladın.
    Aynı şeyi sana demek istiyorum. O günkü sinsi planlarım, şu anda da aklımda işliyor. Hazır ol, my bitch. Evil or Very Mad
    *not: hikaye gerçektir ancak orjinali bu kadar dramatik değil, korkmayın asfghsja*


  • What is todays song?





    İlk dinleyişimde çohoş şarkı olduğunu düşündüm.
    İkinci dinleyişimde çok güzel olduğuna karar verdim.
    Sonra şarkıya tapmaya başladım. Çok tatlı sesleri. İçimi okşuyor lan. Duygulanıyorum böyle.
    Ama içimden hiç duygusal şarkı dinlemek gelmiyor. Duygularım -10 derece soğukta, donmakla meşgul. Bu yüzden bugünün şarkısı olabilecek yegane şarkı:



    Bilgi: Bu şarkı ezberlediğim ilk İngilizce şarkıdır. İlkokul birinci sınıftaydım.
    Bir zamanlar metalci ablam vardı. Şimdi Gülşen filan dinliyor, sınıf düştü yazık. Hatta ona sınıf değil uçurum denir. Çok üzülüyorum durumuna.


  • Enough gari!

    Yanı başıma ablamın arkadaşı oturdu fak. Şu an yazmaya son vermem lazım, lanet. BEN BİLGİSAYARDAYKEN EKRANIMA YAKIN DURMAYIN SİZİ LANET OLASILAR. NEFRET EDİYORUM!!111!!1 *bkz. laptopu kafasına sokan Selin*

    I'm done.

    Love you.
    xoxo.
    si yu leytır.
    gud bay.

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Alyssha Cassidy Malfoy
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
avatar

Lakap : Aly, Cass
Rp Sevgilisi : Xavier Shane Raymond.
Mesaj Sayısı : 828
Kayıt tarihi : 01/11/09

Özel
Rp Puanı:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Perş. Tem. 26, 2012 11:56 am

    Losing what i never found.
    Bazı şeyler yanlıştır.
    Bazı anlar hiç yaşanmamalıdır.
    Bazı insanlar hiç tanınmamalıdır.
    Bazı gerçekler can yakar.
    Bazı hatıralar kalp kırar.
    Spoiler:
     
    ÖZETLE: AŞK ROMANLARI RUH HALİME SIÇIYOR.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Marcella Oswald
Ravenclaw VI. Sınıf Öğrencisi
Ravenclaw VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Ella.
Rp Sevgilisi : Gabe.
Mesaj Sayısı : 223
Kayıt tarihi : 05/08/12

Özel
Rp Puanı:
99/100  (99/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   C.tesi Ağus. 11, 2012 3:58 am

    VE BEN TEEN WOLF İZLERKEN;
















Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Krystof Bartoloměj

avatar

Lakap : Krys
Rp Sevgilisi : avice whittle
Mesaj Sayısı : 191
Kayıt tarihi : 25/08/11

Özel
Rp Puanı:
99/100  (99/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   C.tesi Ağus. 11, 2012 10:01 am


*DEAD*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Gordon Campbell
Gryffindor VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Gryffindor VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
avatar

Lakap : King, Gryffindor's King. The boy who has a naked girlfriend.
Rp Sevgilisi : Naked queen. The girl who is naked. Roxy the boobs.
Mesaj Sayısı : 120
Kayıt tarihi : 10/08/12

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Salı Ağus. 14, 2012 9:24 am

    TEEN WOLF İÇİN SPOİLER ALARMI.

    Ne ağlattınız beni bugün anlatamam. Kendimi bilgisayar ekranına makyaj akmış, yüz göz dağılmış bir şekilde bulduğumda...



    Ah tanrım. Resmen kalbimin içinde bir şeylerin kıpraştığını hissettim. Dizilerden çok etkileniyorum, filmlerden, kitaplardan. Ama ama bu? HARİKAYDI. Tanrım, Jackson! Bir an için öldü sandığımda ben ölüyordum. Lydia ile beraber ağladık yani.





    Giflere bakmaya doyamıyorum.
    Bi ton muhteşem gif.
    Tanrım yeni favori çiftimsiniz.
    Zaten çok severdim ama Jackson odundu! AMA AMA... Burada benim kayışlar cidden koptu. Şu anda bile gözlerim doldu. Tanrım böyle bir aşk için yanıp tutuşuyorum. Canavar bile olabilir, hiç sorun yok. Öküz olsun odun olsun ama olsun bir şey işte.

    Ama benim halim ancak;


    God. Sizi seviyorum canlarım.
    Ve fanfiction yazacağım. Bir yıl aradan sonra, sırf sizin için!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amanda Argent

avatar

Lakap : Hels
Rp Sevgilisi : Biri var ki, düzenli olarak kızın psikolojisine sıçıyor.
Mesaj Sayısı : 56
Kayıt tarihi : 11/06/10

Özel
Rp Puanı:
98/100  (98/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Perş. Ekim 04, 2012 3:56 am

SO fuckin HAPPY.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Shane Parker
Gryffindor VI. Sınıf Öğrencisi
Gryffindor VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Küfürbaz Haydo.
Rp Sevgilisi : Melon'lara karşı bi' zaafım var.
Mesaj Sayısı : 141
Kayıt tarihi : 14/09/12

Özel
Rp Puanı:
95/100  (95/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Perş. Ekim 04, 2012 8:43 am

hepsini okudum o yeeeeeez.
bana şu kaya ve robbie.nin resimini atsana şu sigara içerkenki *-* imzama koyacam sende koy -.-
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Jack Stepanoviç Karenin
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Hermione, Jackie, Panas, Ash, Aleksey (Herkesin ona seslenişi farklı ama o Jack'i tercih eder. Tabi, Aleksey hariç. O lakabı seviyor çünkü o Natalia'dan.)
Rp Sevgilisi : Rus Kızı vs. Meyve Suyu
Mesaj Sayısı : 851
Kayıt tarihi : 14/08/11

Özel
Rp Puanı:
97/100  (97/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Ekim 05, 2012 5:53 am

    -ilk bakış
    Diyorum bu Selin'in günlüğü değil miydi, bi dakka Shane Fatma'nın değil miydi? Shane de mi Selin'in, yö. Günlük Fatma'nındı, evet. Selin günlük yazdım demişti, demek ki silmiş.
    *Okur ve tekrar gelir*
    -son bakış
    Her günlükte bir Fatma var gençler. .D



meta:
 
Muscovite:
 
JUST FOR NATALIA:
 

секрет:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Shane Parker
Gryffindor VI. Sınıf Öğrencisi
Gryffindor VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Küfürbaz Haydo.
Rp Sevgilisi : Melon'lara karşı bi' zaafım var.
Mesaj Sayısı : 141
Kayıt tarihi : 14/09/12

Özel
Rp Puanı:
95/100  (95/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Ekim 05, 2012 10:48 pm

dslgklsdgklşskgşsjgşlsjglkds hepiniz benimsizinizzzzzzzzzzzzzzzzzz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Alyssha Cassidy Malfoy
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
avatar

Lakap : Aly, Cass
Rp Sevgilisi : Xavier Shane Raymond.
Mesaj Sayısı : 828
Kayıt tarihi : 01/11/09

Özel
Rp Puanı:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Perş. Şub. 07, 2013 1:06 pm

AŞIK OLDUM TEMALI GÜNLÜK.

and kids, this story is how i met your father:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Gianna de Laurentis
Ravenclaw VII. Sınıf Öğrencisi
Ravenclaw VII. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Gia, Anna ya da boynuzkuyruk diyorlarmış.
Rp Sevgilisi : alexander ama... aması var işte hayırlısı *kim bu alexander? - simon*
Mesaj Sayısı : 287
Kayıt tarihi : 30/08/12

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Şub. 08, 2013 7:11 am

Arkadaşlar işte selinin omegle konuşmalarıyla benimkiler arasında ki fark
17/F call me babe I'm horny xxxxxxxxxxxx
Stanger:Hıııı
You:Hi where r u from?
Stranger: Turksh
You: Cidden mi?
Stranger : Yes
AMK YES NE MAL YES NE YES NE YA! CİDDİ MİSİN DİYE SORUYORUM YES DİYOR VEE;
Stranger : You
YOU DEDİ YOU DEDİ !
You : Turkey
Stanger : harbi mi? ARADA Kİ FARKI GÖRÜYOR MUSUNUZ?
MAL ANCA ANLADI TÜRK OLDUĞUMU!!!! Ve ben bu malın türk olduğunu nasıl anladım? Hııı dedi ı'yla hııı dedi bir diğeri de direk slm dedi! Slm ne hiç bir dilde karşılığı yok amk
Sonra biri m/f diye sordu bende i am a monkey o ne dedi bilin bakalım ne dedi! Kıçın kırmızı mı? Bende hayır mavi dedim
Bir diğeriyse Unicorn olduğunu söyledi!
Pakistanlı 21 yaşında ki makine mühendisliği okuyan gence nasılsın diye sorunca neden şimdi bunu sordun? neden? neden sen? dedi ve gitti. Boranın da dediği gibi demek ki pakistanlılarda nasılsın demek sekse davet! Sonra 15 yaşında ki başka pakistanlı çocuk benimle seks konuşmaya çalıştı!!!

Camdan atlamaya gidiyorum ben arkadaşlar.



Just perfect:
 

Gölgelerden kaçarken.:
 

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Alyssha Cassidy Malfoy
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
avatar

Lakap : Aly, Cass
Rp Sevgilisi : Xavier Shane Raymond.
Mesaj Sayısı : 828
Kayıt tarihi : 01/11/09

Özel
Rp Puanı:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Şub. 08, 2013 7:52 am

Ahahahaahahhahaha öldüm. Ama bu benim son denememdi, o kadar absürt insanlarla uğraştım ki. Birisi call me maybenin sözlerini yazdı numarasını verdi asfhjasfkasf. Çok gülmüştüm. Betül aradı sonra numara sahteymiş ahahahah.

Ama bu.......... Bu ayrı bir şey. Ah canım Cody'ciim. Bi de yakışıklı bi de sevimli tü tü tü tü maşallah. Anneme gösterdim diyo sünnet olursa veririm seni asfjkaslfsafşalfasfasf.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Gianna de Laurentis
Ravenclaw VII. Sınıf Öğrencisi
Ravenclaw VII. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Gia, Anna ya da boynuzkuyruk diyorlarmış.
Rp Sevgilisi : alexander ama... aması var işte hayırlısı *kim bu alexander? - simon*
Mesaj Sayısı : 287
Kayıt tarihi : 30/08/12

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Şub. 08, 2013 7:54 am

Hahahaha burayı sohbet başlığına çevirmek istemiyorum ama kldsfjdsıflsd
Ay benim annemde aynısını söylerdi kesin ama benim gözüm yakışıklı bilgisayarcım gökhanımda hani ksjdflkjsfks



Just perfect:
 

Gölgelerden kaçarken.:
 

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Jack Stepanoviç Karenin
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Hermione, Jackie, Panas, Ash, Aleksey (Herkesin ona seslenişi farklı ama o Jack'i tercih eder. Tabi, Aleksey hariç. O lakabı seviyor çünkü o Natalia'dan.)
Rp Sevgilisi : Rus Kızı vs. Meyve Suyu
Mesaj Sayısı : 851
Kayıt tarihi : 14/08/11

Özel
Rp Puanı:
97/100  (97/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Çarş. Şub. 13, 2013 4:38 am

Alyssha Cassidy Malfoy demiş ki:
Ahahahaahahhahaha öldüm. Ama bu benim son denememdi, o kadar absürt insanlarla uğraştım ki. Birisi call me maybenin sözlerini yazdı numarasını verdi asfhjasfkasf. Çok gülmüştüm. Betül aradı sonra numara sahteymiş ahahahah.

Ama bu.......... Bu ayrı bir şey. Ah canım Cody'ciiim. Bi de yakışıklı bi de sevimli tü tü tü tü maşallah. Anneme gösterdim diyo sünnet olursa veririm seni asfjkaslfsafşalfasfasf.


Aynen aradım sahte çıktı la cık cık cık asdf Cody bize kodi, yok bu kadar tatlı bi çocuk. fakit lol.

Bu da benim şair, baktım buraya koyuluyormuş gelmezsem olmazdı. asdfg:
 



meta:
 
Muscovite:
 
JUST FOR NATALIA:
 

секрет:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Freja Axel

avatar

Lakap : Frey
Rp Sevgilisi : FATMA BANA CALEB AÇIYO HOBAREEEY
Mesaj Sayısı : 42
Kayıt tarihi : 21/07/12

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Şub. 15, 2013 1:08 pm

Evet gençler size üzücü haberi vermeliyim ki... asfjkasf Aranızda en şanslı benim. Hatta belki de dünyanın en şanslı insanı bile olabilirim hahahahah.
Evet... Bu konuyla ilgili günlük geliyor.. geliyor....... *flood yapmamak adına gider karakter değiştirir*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Amanda Argent

avatar

Lakap : Hels
Rp Sevgilisi : Biri var ki, düzenli olarak kızın psikolojisine sıçıyor.
Mesaj Sayısı : 56
Kayıt tarihi : 11/06/10

Özel
Rp Puanı:
98/100  (98/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Şub. 15, 2013 1:41 pm


    MERHABA UZAYLI. BEN DOSTUM.
    Saat gecenin ikisi ve ben bunu suratımda gülücükler ve gözümde yaşlarla yazıyorum. asfghj İşin en hoş kısmı, gözlerimin dolmasının tek sebebi mutluluk. Fak it. Ben bu hissi yüzyıllardır yaşamamıştım. Ben şansız, kadersiz, odunları üzerine çekmekte birebir, genelde yaptığı her şeyden pişman olan o yegane kız... İzninizle tekrar söylemek istiyorum; fak iğğğt. Bir erkek bu kadar mükemmel olabilir mi? O.o Olamaz. Yok yani imkanı yok. Doğanın kuralıdır, bir erkek eğer yakışıklıysa piçtir ya da odundur, romantikse tipsizdir ya da seni rahatsız  eden bir hareketi mutlaka olur. Asla bütün özellikleri bir insanda bulamazsın abi, yok yok öyle bir dünya. SORRY. ESKİDEN YOKTU. Lol, omegle macerama zaten yukarıda tanık olduğunuzu düşünürsek.. Omegle sen nelere kadirsin be denir bu duruma. 135124214de bir denk gelecek bir şans benimkisi.

    Well, hem tapılası bir insan, hem romantik, hem çok sevimli, hem yakışıklı.. Hem de....... Lan. Kısaca oturup tapınmak istiyorum. Resmen alnıma çocuğun ismini yazıp gezebilirim sokağın ortasında. asjfkas Niye bu kadar tatlı? Ben alışık değilim böyle şeylere.. Çok garip. Fazla garip. Dediği iltifatların, güzel sözlerin listesini tutsaydım romantik komedi kitabı bile oluşturabilirdim ondan. Aslında fena fikir değil- tamam tamam, işin özünden sıyrılmamalıyım.Önceki gün yaşadığım feci rezilliği düşünürsek. Kamerada çocuğa bön bön bakıp sadece "what" diyebildim iki de bir ajskfla. Ve buna rağmen çok eğlendiğini söyledi. Ve demin pazar günü yeniden konuşalım dedi ayarlamış yine kamera. Fikir tamamen onun. Hasiktir laaaaan. Ben sıradan, İngilizce konuşmayı *sesli olarak* beceremeyen, Türk bi kızım lan. Çok sıradan. Nasıl yani, bundan nasıl keyif alabilir.. Nasıl bana bu kadar değer verebilir? OH GOSH. Kendimi ezmiyorum, onun Amerikan olduğunu düşünürsek sadece saçma geliyor. O.o

    Öhö öhö.. Futbola tapıyorum dedim ve bana ben de sana tapıyorum, o zaman ona da tapmalıyım dedi. Fak. Çocuk göremiyor musun çocuk ben sana tapıyorum asıl. Ben hayatımda böyle heyecan, böyle mutluluk yaşamadım. Kıçım başım yer değiştirdi yemin ederim. asfjaks Sakin olmayı deniyorum ama olmuyor. Ve hani ciddi ciddi buraya gelmeyi düşünmesi yok mu, beni öldürüyor! Argh. Çok konuştum.

    Benim için ideal erkek daima romantik, sarışın, renkli gözlü, yabancı uyruklu dörtlüsü olmuştur. Özellikle İngiliz ve İskoç. İkisine fena halde takık olduğum değişmez bir gerçek. Derken Amerikan dedik o da olur.. asjfka Tamam kabulümüzdür. Ve demin bana atalarının muhtemelen İskoç olduğunu söyledi. İSKOÇ. LAN. Şimdi ben bunları yazarken nasıl gözlerim dolmasın, nasıl duygulanmayayım? Bi erkek için dilediğim tüm özelliklere sahip biri var ve sevgililer gününü birlikte kutladık, sevgililer gününde sevgiliydik oh fuck ve bu çocuk bana aşkım diyor. Bu zamana kadar dileklerimin gerçekleşmediğini söyler dururdum. Eh, işin aslı öyleydi de. Şimdiye kadar pek çok az dileğim gerçekleşmiştir. VE BU BENİM EN BÜYÜK DİLEKLERİMDEN BİRİYDİ. Bildim bileli söyler dururum. Ve öyle beklenmedik bir anda gerçekleşti ki, kendimi Bilbo Baggins gibi hissediyorum. Beklenmedik yolculuk. Oh yeah. Dine imana geldim yemin ederim. Bu benim için çok fazla. jafskl

    Tamam bu kadar yeter. Susuyorum. Bunları deli gibi yazma ihtiyacı içerisindeydim ve kendi evim olarak gördüğüm yegane yere yazma gereği duydum. Rahatladım. Oh. Hayatıma en beklenmedik anda gelen, en güzel şeyi yaşıyorum. Damn it, herhalde o kadar uzakta olan birine aşık olacak halim yok. Ya da var. Dört sene başka şehirden biriyle çıkmış biriyim ben. Bunu da yapma kapasitem var. afhjkllp

    Twitterda dediğim gibi; Önce şehir dışı, sonra yurt dışı.. Sıradaki durağım uzaylılar. Ondan sonra da beşinci boyuta açılmayı planlıyorum. Tişikkirler Sipirmin.
    İşte bu da bu saatte neden hala yatmadığımın özetidir.


O Geldiğinde Yapılacaklar Listesi:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Victoria Landers

avatar

Lakap : Tory or Tori.
Rp Sevgilisi : Hans Jr marry me.
Mesaj Sayısı : 33
Kayıt tarihi : 19/04/13

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Tem. 05, 2013 10:04 am

TAAM BURAYI ÇOK BOŞ BIRAKMIŞIM. O ZAMAN HAYKIRIYORUZ, HEP BİRLİKTE:
BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTCCCCCCCCCCCCH.
GO AND FUCK YOURSELF.

Ayrıca biri beni durdursun, bi sürü siteye üye oldum. Eski forum günlerimi hatırladım, özlemişim. Oyş, her şeye rağmen tek aşkım Wod arkadaşlar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Krystelle Bartoloměj
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Krys, Stelle, Xtelle.
Rp Sevgilisi : Tamam yalana gerek yok, Hansey.
Mesaj Sayısı : 528
Kayıt tarihi : 19/08/10

Özel
Rp Puanı:
99/100  (99/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Paz Kas. 24, 2013 12:42 pm

Galiba ağlayacağım, yok böyle bir şey. Gözlerim doldu.. Resmen şu an şurada ağlamamak için kendimi tutuyorum. Kamerada hangi şarkıyı çaldığımızı, hangi şarkıda salak salak *kamerada* dans edermiş gibi yaptığımızı bile... Ve ben hatırlamadım. Böyle şeyleri ben unutmam ama unuttum ama o unutmamış ve bakışları. Bir insan öyle derin nasıl bakabilir? Kamerada bir şeyler söylemek için ölüyorum ama beynim duruyor, duruyor işte. Konuşamıyorum. Onun suratına bakarken yalnızca sarılmak, çok sıkı sarılmak istiyorum. Ama yapamıyorum. Aramıza binlerce kilometreler, salak ülkeler, okyanuslar var ve ben yapamıyorum. Aslında gözlerimin önünde durup bana tatlı tatlı bakarken uzanıp dokunamıyorum. Acıtıyor lan. Bildiğin kalbim acıyor. Birini böylesine uzaktan, böylesine çok sevmek nasıl mümkün ki? Hiç dokunmadığın birini sevebilmek böyle... You killed me with your smile, so beautiful and wild diyor şarkı tam şu an. Daha fazla katılamazdım.
Her şey bu kadar güzelken, neden neden ama neden imkansız olmak zorunda? Ömrümün sonuna kadar böyle kalamaz ya... Sadece, bir kez olsun sarılabilmek istiyorum. Çok şey değil. Hayır çok şey değil. Değil. Değil değil değil değil değil.
*izninizle, ben kendimi günlüğüme vermeye gidiyorum*
*too much feelings*
*dying*
*it hurts*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Alyssha Cassidy Malfoy
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
avatar

Lakap : Aly, Cass
Rp Sevgilisi : Xavier Shane Raymond.
Mesaj Sayısı : 828
Kayıt tarihi : 01/11/09

Özel
Rp Puanı:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Ptsi Ocak 20, 2014 11:33 am

    Yıllardır uğramamış gibi hissetsem de buraya, can sıkıntısı üzerine aldım elime telefonu inat ettim yazacağım. Pcye girdiğimde bir günlüğüm olacaktı diye düşünmüyorum tabii. Ehem, her neyse. 
    Demin düşünürken fark ettim ki Hans, Krystelle filan falan hepsinin kurguları zaman içinde şekil aldı, evrim geçirdi. Karakter kendini buldu olayı bu herhalde. Bu yüzdendir ki ana hatları dışında karakterlerimin kurgularını en ince ayrıntısına kadar kurgulamayı sevmiyorum. Hatta değişmez bir kurgu çerçevesinde yapan insanları da saçma buluyorum. -Umarım üzerine alınacak biri yoktur çünkü şu an birisini kastederek söylemiyorum adgjjgkht- 
    Kurguların yaşadıkça çoğaldığında ve kendini bulduğuna inandığımdan diyorum bunları. Neden günlüğe yazıyorum sorusu da var tabii. Apaçık, kendi hayatımdan çok gereksizce kurguları düşünüp duruyorum. Hastalık gibi... Salak salak kendime bir söz vermiştim ders çalışacağım diye, sınav yaklaşırken yine bıraktım çalışmayı. Üç haftadır adam gibi hiçbir şey çalışmadım. Ve inatla hala oturmuş kurgu düşünüyorum. Sanırım babam haklı, bağımlılık diye buna deniyor. Hah.
    Duygularımı çok acayip yaşıyorum ben ya. Sanırım duygusal tatminlerini rplerle yaşadığım için vazgeçemiyorum hahah. Kıskanç olmakla alakam yokken Hans'ı kıskandığımı fark edince oldu bunlar. Ulan Betül... Acaba sana rp olayını söylemesem ne olurdu? Düşündüm de çoğu karakterimiz birbirine bağlı olduğundan büyük eksiklik olurdu. Belki o zaman bu kadar girmez- okay that's enough. Kendimi yiyip bitirmekten başka bir şey yapmıyorum şu an. Yapmam gerekeni biliyorum ve aynen onu yapacağım. 

    Ve demin üstte yazdıklarımı okudum da, vay anasını. Adeta iki yılımın özeti. Fak. Şimdi salak salak konulara girmeden çıkıyorum buradan. Çünkü on ikiden sonra duygu patlaması yaşayan Selin, Selin değildir. Günlüğüne bile hayırlı konuşmaz. Şekil bir A. Öhöm, yeni sayfaya geçmesini umarak susuyorum.......
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Krystelle Bartoloměj
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Krys, Stelle, Xtelle.
Rp Sevgilisi : Tamam yalana gerek yok, Hansey.
Mesaj Sayısı : 528
Kayıt tarihi : 19/08/10

Özel
Rp Puanı:
99/100  (99/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Ocak 31, 2014 11:02 pm

    ÖHÖ ÖHÖ- Son rüyamı nereye yazsam diye düşünürken, kurbanım günlük oluyor. WELL... ARE YOU READY GUYS?
    O nasıl bir saçma rüyaydı bilinmez. Ben, Betül, Nazlı ve Ezgi alışveriş yapıyorduk. Takı malzemeleri satan bir yerdi. Ben kocaman bir kutu görüyordum yanında da şırınga vardı kocaman. Kutunun üzerinde de Slytherin amblemi vardı, bitch please. Ben bununla ilgilenirken orada Nazlı bir şeyler yapıyordu Hans'a düğün hediyesi almak için. (IT'S WEIRD, BE READY) Betül ve Ezgi de ona yardım ediyorlardı. Neyse ben adama soruyordum bu kutunun üzerindeki Sly ambleminden nerede bulabilirim diye? (IT WAS BIG) Adam bilmiyorum o hediyeydi diyerek geçip gidecekti ki ben şırıngayı fark edip soruyordum. Bana orada çalışan sonra hasta olup ölen birinin kanından olduğunu söylüyordu, lazımmış. Adam gidiyordu ben şırıngayı elime alıyordum neredeyse düşürüyordum ki iğnesini düşürüp aradım bir dakika boyunca. Sonra bulup yerine taktım o sırada adam geri geldi. Neyse salak yapıp kaçtım kızların yanına. ashfjfs

    Gittiğimde kızlar işini bitirmişti dedikodu yapıyorlardı! Bensiz! Haha bahsi geçen kişi de (ŞİMDİ DAHA DA GARİPLEŞECEK) Hans'ın eski sevgilisiydi. Çünkü kız bizimle aynı dükkandaydı. SORUN ESKİ SEVGİLİSİNİN KİM OLDUĞUNDA. BİR SLYTHERIN. VE SEVGİLİ YANİ, ÖYLE İKİ GÜNLÜK BİR ŞEY DEĞİL. NİŞANLANACAKLARMIŞ LAN. SLYTHERIN WTF?! Her neyse Daenerys ile ilgili konuşmaya başlıyor kızlar bile bile. Sonra kız bize dönüp bağırıyor. "Onun sevgilisi bendim, biz nişanlanacaktık............." Sonra Daenerys'e sövüyordu filan. Danny de iki dükkan ötede gelinlik provası yapıyor avgfhjaskflasf. Rüyanın %50sini unutmuş olsam da, hatırladığım yegane parçaları bunlar. Sanırım sonra çıkıyorduk ordan ama ben kafayı o kutuya takmıştım geri dönüyordum. Ama rüyanın gerisi yok. Sadece Sly kızı unutamıyorum, tipi bile aklımda ya hahah. Olmayan karakterler ürettim rüyamda. Daha ne yapayım?

    İşin en komik kısmı, uyandığımda buna bir an için inanıyor olmamdı. Rüyadaki o Sly kızın adını düşündüm. Gerçekten öyle bir kurgumuz olduğuna adım gibi emindim. Sonra Betül'ün yazdığı rpyi gördüm, okumaya başladığım an elbette ki öyle bir kurgum olmadığı gerçeğiyle yüzleştim afhjasfkl.
    Özetle, hayal dünyam ve ben çok seksi bir ilişki yaşıyoruz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Alyssha Cassidy Malfoy
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
Slytherin VII. Sınıf Öğrencisi | Bina Başkanı
avatar

Lakap : Aly, Cass
Rp Sevgilisi : Xavier Shane Raymond.
Mesaj Sayısı : 828
Kayıt tarihi : 01/11/09

Özel
Rp Puanı:
100/100  (100/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Şub. 07, 2014 12:07 pm

flashback:
 
BİR YIL.
TAM BİR YIL. BİR KOCA YIL.
BİİİİİİİİİİİR YIL.
ŞAKA GİBİ.
BİR YIL.
*dead*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Krystelle Bartoloměj
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Krys, Stelle, Xtelle.
Rp Sevgilisi : Tamam yalana gerek yok, Hansey.
Mesaj Sayısı : 528
Kayıt tarihi : 19/08/10

Özel
Rp Puanı:
99/100  (99/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Cuma Şub. 07, 2014 2:57 pm

    Ergenliği Alyssha'dan yapıp, tüm ciddiliğimle Krystelle'dan yazmam ironik olacak ama üstteki mesajı editleyip olayın orjinalliğini bozmaya niyetim yok. Eh, en azından o kısım orjinal kalsın.
    You let me down even if you think you are trying not to.
    If I could believe you...

    Lafa gelince iş çok da, uygulamaya gelince berbatım. Bence Jacques'le birlikte ağıt yakmalıyız. Tüm karakterlerim benden bir şey kapmak zorunda zaten. Hele Krystelle. Salak kız, biraz daha az sosyal olsa ismini değiştirip Selin bile yapabilirim. Kryselin cavbfn. Ne saçmalıyorum ben acaba? ACABA? Sarhoş muymuşum, haha, evet sarhoşum ben derdim aslında ama bu benim her zamanki halim.
    Yine sinirlendim yea, yine. Kırk yılın başı sevindirik olmak için bir sebebim vardı! Bıdı bıdı ben insanlar hakkında hayal kurmam çünkü hayal kırıklıklığından başka bir şey getirmez bıdı bıdı ne kadar zekiyim?! Söylemesini çok iyi biliyorum ancak adeta bir yalan. Daha güzel yalan söyleyemezdim. Hayatımın her anını kurguluyorum çünkü orjinalinden çok daha eğlenceli. Sonra sıkılıp karakterlerimin hayatlarını da nasıl zorlaştırırım onu düşünüyorum. Hobi olmuş artık.
    Bence Jacques bıraksın Ocean'ı gelsin benim ağzıma sıçsın asfjkaf. Söz bir Stephan'ım yok Jacques. *bunu diyen Krystelle değil, Krys'in altındaki canavar* Şimdi de Natalia'ya benzedim. WHAT IS WRONG WITH ME?! Sinirlenmek için sebebim yok. Hayır var. Aslında yok.
    Salak. Kocaman bir sebebin var.

    AAAAAAAAAAĞ. I JUST HATE THIS. Gerçekten. I don't say i wouldn't want this, if I go back I would do the same but- RESMEN ŞU AN ŞİZOFRENİDE SINIRLARI AŞTIM. Bir değil, iki değil, tam üç ayrı iç sesle kapışıyorum. Yakında hayali arkadaşlarımla konuşmaya başlarsam şaşırmayın.
    ÖF. BAZI DUYGULAR ÇOK ABARTILIYOR BENCE.
    Keşke hafızam biraz daha kötü olsaydı salak salak şeyleri hatırlamak konusunda.

    Bazen ne yaptığımı bilmiyorum.
    Mesela şu an.
    ŞURAYA NEŞELİ BİR ŞEY YAZMAK İSTEMİŞTİM.
    NEŞELİ. Hoşlanmadığım kızın bana "seni ne zaman görsem gülüyorsun, sen hep böyle gülüyor musun?" demesi geldi aklıma şimdi. Daha dün dedi kız bunu bana ve şu an şu halimi görse sözünü geri alırdı herhalde. savfbanf Gerçi şuanda da gülüyorum. Tanrım ben ne çok gülüyorum. Sinirden bile gülüyorum.

    Demin Frozen'ın birkaç klibi izleyeyim diyerek ağladım da tabii. Elsa'ya çok acıyorum. LEEEET IIIIT GOOO ELSA, LET IT GO. Hem ben seni Jack Frost ile shipliyorum, o seni anlar sista. Don't worry.
    DOOOON'T LEEEET THEM IIIIN.
    DOOOON'T LEEEET THEM SEEEEE.
    BE THE GOOD GIRL YOU ALWAYS HAD TO BE!

    LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....................
    CAN'T HOLD YOU BACK ANYMORE!

    Neyse hazır bu kadar söylenmişken sadık yârim Betül'e benim Frozen'ı izlediğimi söyleyeyim geçen hafta. Sorry girl!
    Bu cuma romantik bir sevgililer günü geçirelim gel. Alex'in aşk filmi çıkar da ilk gün gitmez miyim ben? avbanfm.
    Krystof ve Velvet'in seksi yaz aşkı gözüyle bakacağım gerçi filme ama çaktırmayın.
    Ayrıca şu yazdıklarımı okuyan varsa, okumayın.
    Çok delirdim.
    LEEEEEEEEEEEET IT GOOOOOOOOOOO!
    LEEET IT GOO. ASNFMAFALPG




NOT: EVET, TÜM CİDDİLİĞİMLE YAZDIM BUNU! İLK CÜMLEDEN FAILIM.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Krystelle Bartoloměj
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
Slytherin VI. Sınıf Öğrencisi
avatar

Lakap : Krys, Stelle, Xtelle.
Rp Sevgilisi : Tamam yalana gerek yok, Hansey.
Mesaj Sayısı : 528
Kayıt tarihi : 19/08/10

Özel
Rp Puanı:
99/100  (99/100)

MesajKonu: Geri: Diary of Dreams ~   Salı Şub. 11, 2014 11:11 am

Ders çalışmalıyım.
Ders çalışmalıyım.
Ders çalışmalıyım.
Lanet olsun.
......
*krys cries*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Diary of Dreams ~
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Whisper of Death RPG :: R O L E P L A Y O U T :: WD Günlük :: Kullanıcı Günlükleri-
Buraya geçin: